Mototehnika rehvid

ATV ja mototehnika rehvid

Rollerite rehvid

Шины для мотокросса

Hobikartide rehvid

Laste mototehnika rehvid

ATV ja mototehnika rehvid Rollerite rehvid Motokrossi rehvid Hobikartide rehvid Laste mototehnika rehvid

ATV-de ja mototehnika rehvid

Maastikurehvid ATV-dele

Kõige populaarsemad rehvid ATV sõprade seas. Uued ATV-d on reeglina komplekteeritud nn. tavarehvidega, mis enamasti omanikke ei rahulda. Tavaliselt on tegu rehvidega, mille välismõõt on 25 tolli ja millel sisuliselt puudub turvisemuster. See tähendab, et muster küll on, aga ATV tootja püüab teha selle niivõrd universaalsena, et saaks sõita nii mudas kui asfaldil… Selline universaalsus ei ole kõigile meeltmööda, seetõttu püüab enamik ATV soetajaid järgmise sammuna muretseda oma ATV-le uued rehvid.

Mis on siis võimalikud variandid? Esiteks - jääda kindlaks rehvimõõdule 25 tolli, kuid valida spetsiaalse maastikule mõeldud mustriga rehvid. ATV sooritusvõime maastikul paraneb tublisti. Teise variandina võiks kaaluda 26-tolliseid rehve - tulemus on veelgi tuntavam. Selliste rehvidega näeb ATV välja tuhande dollari võrra efektsem, rääkimata paranenud funktsionaalsusest. Pakutavad variandid: Kenda K299, K592 BEARCLAW EVO, Deestone D-932 ja Deestone D-936.

Järgmine tase on ATV-dele mõeldud 27-tollised rehvid. Nende ostjad tuunivad tavaliselt ka vedrustust, soetavad vintsid, navigatsiooniseadmed ja muud sarnased "täiskasvanute vidinad". Sellise varustusega ATV on valmis maastikuga tõsiselt rinda pistma.

Kõige ekstreemsemad ATV omanikud, peamiselt trophy-võistlustest osavõtjad, lähevad nii-öelda lõpuni ehk muretsevad oma võimsale masinale kõige suuremad lubatud rattad - 28 tolli, unustamata muidugi täiustada ka mootorit. Näidet sellisest ekstreemsest tuuningust võib näha siin. Meie pakutavad variandid on järgmised: K592 BEARCLAW EVO, Deestone D-932 ja Deestone D-936.

Maanteerehvid ATV-dele

Lihtsustavalt võib öelda, et maanteerehvide kategooriasse liigitame me tinglikult siledama turvisemustriga rehvid kõvakattega teede jaoks ja ATV-de sportrehvid. Neid ei olegi väga palju. Niisugused rehvid annavad maksimaalse efekti ainult asfalt-, betoon- ja muu kõvakattega teel. Kahjuks ei ole üldkasutatavatel teedel liiklemine lubatud sugugi kõigile ATV-dele. Enamust neist peetakse sõiduvahendiks, mis sobib ainult motospordiks või liiklemiseks väljaspool üldkasutatavaid teid ehk maastikusõiduks. 

Radiaalrehvid ATV-dele

Jah, STARCO toodab ATV-de jaoks ka radiaalrehve. Radiaalrehvide populaarsus on väiksem kahel põhjusel. Esiteks on need kallimad, mis tuleneb tootmise keerukusest. Teiseks on nende rehvide turvisemustrid mõeldud maanteesõiduks. Meie kliendid kihutavad harva ATV-dega mööda maanteid, siit ka radiaalrehvide väiksem populaarsus.

ATV radiaalrehvide eelised ja puudused võrreldes diagonaalrehvidega (vaatamiseks vajuta)

Diagonaalrehvide eelised 

Diagonaalrehvide puudused 

Radiaalrehvide eelised 

Radiaalrehvide puudused

· Tugevad küljed, suurem vastupidavus külglöökidele ja läbistustele

· Kergem parandada

· Madalam hind

· Suurem stabiilsus aukudes rehvikülje tugevuse arvelt

· Üldine suur vastupidavus

· Sobivad suurepäraselt ülekoormuste ja veorežiimi jaoks

· Väiksem kontaktpind

· Suuremad dünaamilised kõikumised, mis suurendab soojuse eraldumist suurel kiirusel

· Suur veeretakistus tähendab kütuse ülekulu

· Väiksem kestvus 

· Radiaalrehvid tagavad parema juhitavuse nii suurtel kui väikestel kiirustel, kuna kohanevad elastsete külgede tõttu teeprofiiliga

· Radiaalrehvidel on tavaliselt suurem kestvus kui diagonaalrehvidel – väiksema soojuse eraldumise tõttu ja konstruktsiooni eripärast tulenevalt

· Väiksem veeretakistus tõstab kütusesäästlikkust

· Suurem sõidumugavus

· Suur kontaktpind

· Kõrgem hind

· Radiaalrehvid kipuvad saama torkekahjustusi vähema kihtide arvu tõttu karkassis

· Väiksem löökide amortisatsioon suurtel kiirustel

· Väikeste mõõtmete juures võivad suhteliselt rohkem kaaluda


ATV-dele mõeldud rehve pakume järgmistelt tootjatelt (vaatamiseks vajuta)

Argo, Arctic Cat, ATK, Bombardier/Can Am, Dinli, E-ton, Giovanni, HIGHPER, Honda Powersports, Icebear, Jackel, JetMoto, Kandi, Kasea, Kawasaki, Kazuma USA, KTM, KUMCO, Land Tamer RAV, Max Adventures, Polaris, Suzuki, Yamaha и других.

Pakume ATV-dele Kenda ja Deestone'i rehve

Rollerite rehvid

Rollerite rehvid kuuluvad juba aastaid meie standardpakkumiste hulka. STARCO garanteerib rehvide kvaliteedi.>

Rehvide optimaalsed mõõtmed sõltuvad rolleri tüübist ja teedest, kus te kavatsete sõitma hakata. Nende rehvide tüübitähised võivad jääda 4 ja 14 tolli vahele. Rehvi mõõtmetel on tõsine mõju rolleri juhitavusele. Väiksemad rehvid tagavad parema manööverdusvõime, kuid ei sobi suurte kiiruste jaoks. Aga väiksed rollerirehvid ei ole kiire sõidu jaoks ette nähtudki. Tavaliselt püüavad tootjad pakkuda kompromissvariante stabiilsuse ja juhitavuse vahel, eelistades keskmisi mõõte. Erilist tähelepanu tuleb pöörata rehvi koormusindeksile, eriti siis, kui teil on kombeks sõidutada kaaslast või vedada kaupa. Lubatud maksimaalne koormus sõiduki ühe rehvi kohta on märgitud rehvi küljele.

Rollerirehvide tüübitähiste valik on reeglina üsna piiratud ja valik ei ole nii lai nagu sõiduauto rehvide puhul. Tõenäoliselt tuleb teil leppida turu levinumate mõõtmetega. Tootjad ei kaldu ka igas mõõdus kõiki mustreid valmistama.

Rolleriga sõites pidage meeles, et rollerite rattad ei ole loodud suurtes aukudes ja asfaldipragudes vastu pidama.

Rollerite jaoks pakume järgmiste tootjate rehve (vaatamiseks vajuta)

Adly, Aprilia, Bajaj India, Benelli, Beta, Baotian, Buddy, Daelim, Derbi, Garelli, Gilera, Honda, Hyosung, Italjet, Junak, Just, Kidding, Kymco, Lifan, Lohia Machinery Limited, MBK, Modenas, Motowel, Peugeot, PGO Scooters, Piaggio, Peirspeed, Rieju, Qingqi, Sachs, Stella, Suzuki, SYM, Golden Bee, Tao Tao, Tomos, TVS, Vectrix, Vento, Vespa, Yamaha, Yamaha Zongshen, Znen

Rollerite jaoks pakume väga kvaliteetseid Kenda rehve.

Motokrossi rehvid

Motokrossi jaoks pakume populaarsemates põhimõõtudes rehve. Need on õhkkummiga rehvid. Valikus on ka punast värvi rehve lastele mõeldud sõidukite jaoks.

Enne motokrossi jaoks rehvide soetamist tasub hoolikalt tutvuda tüüpide ja mõõtmetega (vaatamiseks vajuta)

Valesti valitud rehvid võivad motokrossil tõsise õnnetuse põhjustada. Motokrossi rehvide veel üks nimetus on "mudarehvid". Kogu tarbijale vajalik info on märgitud rehvi küljele. Kui õpite neid numbreid mõistma, suudate raskusteta valida optimaalseimate parameetritega motokrossi rehvid. Markeeringus esinevad numbrid tähistavad rehvi laiust, kõrgust ja diameetrit.

Rehvide tähistuste näited: võimalikud on järgmised variandid: 120/80-ZR-19TL * 120/80-19Z * 120/80-19 * 120/80ZR19TL * 120/90Zx19TL

Räägime sellest lähemalt.

Esimene number - antud näites 120 - on rehvi laius millimeetrites.

Teine number - (80) - tähistab nn seeriat ehk kõrgust e. profiili väljendatuna %-des rehvi laiusest.

Viimane number - 19 - on velje diameeter tollides.

Kasutusel on ka tähtedest ja numbritest koosnev kood motokrossi rehvide tähistamiseks. Võtame näiteks MU90-16B. Teine täht näitab selle rehvi jaoks sobiva velje laiuse indeksit. Antud juhul U = laius vahemikus 2,75 - 3,50 tolli. Teisi väärtusi võib vaadata siit:

G 1,60 - 1,85
H 1,60 - 1,85
J 1,85 - 2,15
L 1,85 - 2,15
M 2,15 - 2,50
N 2,15 - 2,75
P 2,15 - 2,75
R 2,15 - 2,75
S 2,15 - 2,75
T 2,50 - 3,00
U 2,75 - 3,50
V 3,50 - 4,00

Järgmine number on juba tuttav seeria tähis ehk kõrguse ristlõike suhe laiusesse protsentides.

Sellele järgneb number 16, mis on rehvi sisediameeter ehk velje välisdiameeter tollides.

Kindlasti kerkib nüüd lugejal küsimus - missugune rehv on siis motokrossi jaoks parim, mida valida? Ainus viis seda kindlapeale teada saada, on proovida neid kõiki. Ent see ei ole eriti reaalne. Kuid uurige sõprade käest, küllap on neil erinevaid rehve. Küsige, kas nad on rahul. Külastage mõnd krossivõistlust, astuge talli, vaadake, millega sõidavad kiireimad võistlejad. Küsige neilt, mida nad oma rehvidest arvavad. Katsuge siiski valida vestluse jaoks sobiv aeg, mitte vahetult enne starti, kui sportlane peab keskenduma eelseisvale võistlusele.

Krossirataste jaoks pakume järgmiste tootjate rehve (vaatamiseks vajuta)

Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha, Aprilia, Benelli, Beta, BMW Motorrad, CCM, Cobra, Demak, Derbi, Gas Gas, GPX Racing, Husaberg, Husqvarna, Maico, Mojo Motorcycles, Notlev, Polini, Pitster Pro, Cagiva, Ossa, Montesa, Stallions, TM, Cannondale

Krossiratastele pakume eriti vastupidavaid ja kvaliteetseid Kenda rehve.

Hobikartide rehvid

Hobikartide rehve ostavad firmad - meelelahutuslike kardisõitude korraldajad või rendiradade pidajad. Tarnime rehve kolmes kõvaduse astmes (Shore A) 62 või 70. Kõvaduse astme valikul tuleb lähtuda raja tüübist ja selle pinnakatte seisukorrast. Mida pehmem kumm, seda parem on haakumine teepinnaga, kuid kiirem kulumine. Mida kõvem kumm, seda suurem sääst, kuid teepinnaga haakumine halveneb. Kasutajal tuleb endal otsustada, missugune parameeter vajab parandamist. Samuti võib valida keskmise suuruse (62А), mis tähendab kompromissi rehvi erinevate omaduste vahel. Hobikartidele pakume Kenda rehve.

Laste mototehnika rehvid

Osa lastele mõeldud mototehnikat kasutab õhukumme. Pakume neid Kenda tootevalikust 

ATV-de, rollerite, motokrossi, hobikardi ja muu mototehnika rehve koos kohaletoomisega on võimalik osta järgmistes linnades (vaatamiseks vajuta)

Tallinn, Tartu, Narva, Pärnu, Kohtla-Järve, Maardu, Viljandi, Rakvere, Sillamäe, Kuressaare, Võru, Valga, Jõhvi, Haapsalu, Keila, Paide, Türi, Tapa, Põlva, Kiviõli, Elva, Saue, Jõgeva, Rapla, Põltsamaa, Paldiski, Sindi, Kunda, Kärdla, Kehra, Loksa, Räpina, Tõrva, Narva-Jõesuu, Tamsalu, Otepää, Kilingi-Nõmme, Karksi-Nuia, Lihula, Mustvee, Võhma, Antsla, Abja-Paluoja, Püssi, Suure-Jaani, Kallaste, Mõisaküla