Eritehnika suuremõõtmeliste rehvide (OTR) müük

Suuremõõtmelised rehvid

Suuremõõtmelised rehvid



Suuremõõtmelised rehvid (OTR-rehvid, maaparandus-, sadama- ja mäetehnika rehvid) on laialt kasutusel igat liiki raskete ratasmasinate juures. Suurem osa rasketehnikast varustatakse radiaalrehvidega. Jutt on konteiner- ja frontaallaaduritest, kaevandus- ja karjäärimasinatest, kaasaegsest teede-ehitustehnikast.

Sadamarehve kasutatakse sadamate tõste- ja laotehnika juures. Suuremõõtmeliste radiaalsete sadamarehvidega varustatakse kõikvõimalikke sadamate konteinerlaadureid, rataskraanasid, samuti kõiki muid võimalikke ratastel liikuvaid tõste- ja veomasinaid.

Suuremõõtmeliste rehvidega sõidavad samuti karjääri haagisveokid, kaevanduste laadurid, kallurid, ratastel mäemasinad, ratasbuldooserid ja mobiilsed puurseadmed. Rehve kasutatakse ka kaevetehnika, liigend- ja neliveoliste kallurite juures. Eriti populaarsed on need karjääri kallurtehnika juures.

Suuremõõtmelised radiaalrehvid on efektiivsed kõrgendatud koormuse ja suurte kiirustega töötavatel masinatel. Need rehvid kindlustavad kaks tänapäeva ratastehnikale hädavajalikku omadust: hea manööverdusvõime ja tohutu tõstejõu.

Loe lähemalt suuremõõtmeliste rehvide kohta (vaatamiseks vajuta)

Suuremõõtmelised rehvid võivad olla konstruktsioonilt nii diagonaal- kui radiaalrehvid. OTR-rehvide diameeter algab 24 tollist.

Radiaalrehvid paigaldatakse tootja soovitusel kõrgete koormuste ja kiirustega töötavatele masinatele. Diagonaalrehvid on aga õige valik säästlikumaks kasutamiseks ja paremate remondivõimaluste huvides.

Pakume frontaallaaduritele ja greideritele suuremõõtmelisi diagonaalrehve tootjatelt Deestone ja BKT.

Pakume suuremõõtmelisi OTR radiaalrehve tootjatelt STARCO ja BKT.


Suuremõõtmelised rehvid on kasutusel eriotstarbelise tehnika juures. Levinuimad on frontaallaadurite rehvid, mida monteeritakse rasketele ehitus- ja teedeehitusmasinatele. Ratastel frontaallaadurid komplekteeritakse reeglina kõige populaarsemate rehvidega, mille diameeter on 25 tolli.

Frontaallaadurid on muide needsamad traktorid, ainult täiustatud intensiivsema töö jaoks. Suurim erinevus on roolisüsteemis. Enamikul rataslaaduritel on šarniirliigendiga raamid ja hüdrauliline roolisüsteem. Need võimaldavad seda tüüpi masinatel taluda tavaliste roolisüsteemidega võrreldes suuremaid teljekoormusi.

Veel üks suuremõõtmeliste rehvide kasutusala on mitmesugused konteinerveokid, mis on hõivatud veoste ümberlaadimisega ladude ja meresadamate territooriumil. Neid rehve paigaldatakse kõigile sadamas töötavatele ratasmasinatele nagu rataskraanad, terminalides töötavad raskeveomasinad, eriotstarbelised kraanad, konteinerlaadurid, teleskoopnoolega rataskraanad, konteineritõstukid. Konteinerlaadurite rehvid paistavad silma kõrge kvaliteedi, koormustaluvuse ja ülekuumenemiskindlusega. Need rehvid peavad vastu pidama rasketele tingimustele, suurtele kiirustele ja suurtele koormustele lastimis- ja lossimis- ning transporditöödel.

Ladude territooriumil kasutatakse ümberlaadimismasinaid ja teleskooplaadureid. Nad erinevad konstruktsioonilt, kuid neil on üks ühine omadus - kõigil neil on kasutusel meie pakutavad suuremõõtmelised rehvid. See on töö, mis on seotud suurte materiaalsete väärtuste transpordiga, kus tuleb tagada kauba säilivus. Õige rehv on efektiivse töö pant. Juba termin "sadamarehvid" ise paneb nende tarnijale ja ka kasutajale suure vastutuse. Kui esimene on ohustatud tarnima väga kvaliteetse toodangu, siis teine peab jälgima sadamarehvide kasutamise tingimustest kinnipidamist.

Suuremõõtmelisi rehve kasutatakse lisaks kaevandustes, karjäärides ja kaevistes, kus töötavad šarniirliigendraamiga kallurid, karjääriveokid ja mäetranspordimasinad.

OTR-rehvide kasutamisel järgige järgmisi reegleid:

· Kontrollige rõhku enne iga töövahetust veel külmas rehvis. See ei võta palju aega, aga hoiab kokku palju raha. Terminit "külm rehv" tuleb mõista nii, et rehvi temperatuur on võrdne ümbritseva keskkonna temperatuuriga.

· Vajadusel korrigeerige viivitamata rõhku, tagades rehvis nominaalse rõhu. Suuremõõtmeliste rehvidega töötamine nii ebapiisava kui ülemäärase rõhuga on ohtlik.

· Varurehve hoidke kuivas ja pimedas kohas, kemikaalidest ja sädelahendustest eemal. Rehvidele mõjub halvasti osoonirikas õhk.

· Kontrollige regulaarselt üle nii töösolevad kui tagavararehvid - kas pole tekkinud pragusid, torkeid, mis tahes muid lõhkemist põhjustada võivaid kahjustusi.

· Sõitke uued rehvid kõigepealt sisse: ärge arendage suuri kiirusi enne kui olete uute rehvide-ratastega harjunud. Tänapäevase konstruktsiooniga suuremõõtmelised rehvid reeglina õhukummi ei vaja, ent intensiivse töö tingimustes tuleb kõike ette ja seepärast võime pakkuda teile remondi jaoks sobivate mõõtmetega sisekumme.


Meie tarnime järgmiste tootjate suuremõõtmelisi rehve (vaatamiseks vajuta)

Atlas Copco, Konecranes, SMV LIFTTRUCKS, Normet Oy, Carelift, Terex, Volvo, Kalmar, Komatsu, Caterpillar, New Holland, Toyota, Nissan, TCM, Mitsubishi, Hyundai, VENIERI, Bumar-Warynski, John Deere, SDLG, Hermann Paus Maschinenfabrik, Avant Tecno, Case, Caterpillar, Doosan, Hyundai, JCB, Kawasaki, Kramer, Kubota, Larsen & Toubro, LeTourneau, Liebherr, LiuGong, Manitou, New Holland, Wacker Neuson, XCMG, Hitachi, John Deer, Wille, Caterpillar, Kramer, Hyundai, XCMG, Volvo, JCB, Terex, Kawasaki, Stoll, Pronar, Амкодор, Dressta, Komatsu, Changlin, New Holland, Hermann Paus Maschinenfabrik, Atlas Copco, Bumar-Warynski, Konecranes, SMV LIFTTRUCKS, Normet Oy.


Suuremõõtmelisi OTR-rehve saab kohaletoomisega osta järgmistes linnades (vaatamiseks vajuta)

Tallinn, Tartu, Narva, Pärnu, Kohtla-Järve, Maardu, Viljandi, Rakvere, Sillamäe, Kuressaare, Võru, Valga, Jõhvi, Haapsalu, Keila, Paide, Türi, Tapa, Põlva, Kiviõli, Elva, Saue, Jõgeva, Rapla, Põltsamaa, Paldiski, Sindi, Kunda, Kärdla, Kehra, Loksa, Räpina, Tõrva, Narva-Jõesuu, Tamsalu, Otepää, Kilingi-Nõmme, Karksi-Nuia, Lihula, Mustvee, Võhma, Antsla, Abja-Paluoja, Püssi, Suure-Jaani, Kallaste, Mõisaküla