Topeltrattasüsteemid

Topeltrataste peamiseks ülesandeks on suurendada rasketel töödel traktori veojõudu. Selleks suurendatakse rataste kokkupuutepinda pinnasega ja vähendatakse nende survet pinnasele.

Topeltrattasüsteemid STARCO GS

Topeltrattad vähendavad kaks korda pinnase kokkusurumist traktori rattajäljes ning tõstavad traktori maastikuläbivust ja veojõudu. See on eriti oluline niisketel pinnastel töötades.

Teadlased on leidnud, et traktorirattad mõjutavad saagikust. Rasketehnika veerem tihendab töö käigus pinnast ja see vähendab saagikust pea 30% võrra.

Topeltrataste kasutamisel väheneb traktori poolt pinnasele avaldatav surve, nii et eelnimetatud tagajärjed jäävad minimaalseks.

Topeltrataste puhul on rehvidel suurem kokkupuutepind pinnasega. Kui on valitud õige rehvirõhk, siis jaotavad topeltrattad masina raskuse suuremale pinnale. Nii jäävad ära sügavad roopad ja pinnast ei suruta liigselt kokku.

Topeltrattaid kasutatakse pinnase kultiveerimisel, eriti aga külvieelsel töötlusel.

Tuleb meeles pidada, et kui traktor sõidab topeltratastega, siis rõhk topeltrataste rehvides peab olema 0,5-1 bar väiksem kui põhirataste rehvides. Erandiks on see, kui põhiratastena kasutatakse madalsurve või kombaini rehve. Sellistel juhtudel võtke ühendust meie spetsialistidega, kes annavad Teile kogu vajaliku informatsiooni.

STARCO GS: Topeltrattasüsteemid

Katsetused on näidanud, et topeltrataste kasutamine vähendab nende paigalpöörlemist 20-36% ja kütusekulu kuni 15% ning tõstab traktori tootlikkust kuni 15%.

Välise ratta kindel kinnitus kolme kuni kuue STARCO MD-plus tõmmitsaga Välise ratta kindel kinnitus kolme kuni kuue HD-plus tõmmitsaga

Topeltrattasüsteemide peamisteks eelisteks on:

  • parem maastikuläbivus ja stabiilsus (näiteks niisketel pinnastel);
  • parem tootlikkus tänu rataste paigalpöörlemise vähenemisele;
  • väliste rataste kiire paigaldamine ja eemaldamine. Kõigi nelja ratta paigaldamisega võib hakkama saada 15-20 minutiga, eemaldamiseks aga kulub kõigest 5 minutit;
  • välise ratta kindel kinnitus kolme kuni kuue MD-plus tõmmitsaga (sõltuvalt ratta suurusest ja traktori võimsusest);
  • klambrite (tõmmitsate) lühike käik, mis ei võimalda neil kuigi palju nihkuda ka siis, kui kinnitus lahti tuleb, mistõttu jääb ära veljekahjustuste ja välise ratta iseenesliku eraldumise võimalus;
  • STARCO GS velgedel väliste rataste ja mis tahes tootja sisemiste rataste garanteeritult hea koostöö, olenemata traktori mudelist.

Tõmmitsate) lühike käik, mis ei võimalda neil kuigi palju nihkuda ka siis, kui kinnitus lahti tuleb, mistõttu jääb ära veljekahjustuste ja välise ratta iseenesliku eraldumise võimalus STARCO GS klambrite lühike käik

Eemaldamiseks aga kulub kõigest 5 minutit

Tarnime traktorite ja kombainide topeltrattasüsteeme nii BKT rehvidega kui ilma rehvideta.

Tarnime traktorite ja kombainide topeltrattasüsteeme nii BKT rehvidega kui ilma rehvideta

Meie poole pöördudes täpsustage kindlasti:

  • traktori või kombaini mudel,
  • baasrataste suurus,
  • millistele telgedele soovite rattad paigaldada (tagumisele või esimesele teljele või kõigile neljale rattale), vajalik tõmmitsate arv ratta kohta (tõmmitsa-avade arv sisemisel veljel).