Rehvidel on tavapäraselt võimas veojõumuster, nn kivimuster. Selle V-kujuliselt paiknevad sügavad sooned on üks populaarsemaid maastikurehvi mustreid. Rehvitootjad optimeerivad pidevalt traktorirehvide omadusi, muutes kord jõusoone nurka, kord selle profiili ja mõõtmeid. Muutub ka rehvi karkassi konstruktsioon, juurutatakse uusi tehnoloogiaid, parandatakse kummisegu koostist. Traktorirehv paigaldatakse tagumisele vedavale teljele. Kui traktor on 4-veoline, peavad kõik neli rehvi olema ühe mustriga.

Enamik käesoleval ajal müügilolevatest traktoriratastest on sisekummita rehvidega. Ent sisekummidele on endiselt kõrge nõudlus. Sisekumme saab paigaldada ka sisekummita rehvidesse. Traktorite rehvid peavad taluma väga raskeid tingimusi, need purunevad tihti ja neid peab saama parandada välitingimustes. Traktori rehvi hermeetilisuse operatiivseks taastamiseks võib kasutada sisekummi ja veljevööd.